wtorek, 17 czerwca 2014

-15- Pracowity weekend !



Siemanko. Troszkę się tu nic nie działo ostatnio - fakt, ale spowodowane to było przygotowaniami do EDF, oraz niedzielnego turnieju w Deszcznie.

A więc tak. Zacznę może od soboty.
Jak wiecie w sobotę odbywał się Euro Dance Festival. Cała impreza trwała od rana do wieczora a ja sam na turnieju byłem od około 10-21+. Wszystko wyszło idealnie. Oprawa, sala, turniej, praktycznie każdy widz był zachwycony, a niektórzy po pokazie na gali mieli łzy w oczach. Warto podkreślić, że jest to chyba jedyna w swoim rodzaju taka impreza, bo chyba żaden inny klub nie organizuje takiego turnieju na zakończenie sezonu. A właśnie odnośnie pokazu. Możecie sami obejrzeć ! Musze przyznać, że zważając na to, że w tym samym czasie przygotowaliśmy się tanecznie do turniejów, oraz pomagaliśmy przy sali pokaz wyszedł znakomicie. U rodziców nawet pojawiły się łzy. Film dostępy pod linkiem, który zamieściłem poniżej.

POKAZ GRUPY SPORTOWEJ NA EURO DANCE FESTIVAL


Ledwo wróciłem do domu, a już trzeba było iść spać bo w niedziele kolejny turniej. Tym razem Deszczno.
Miałem nadzieję, że odgryziemy się za sobotnie niepowodzenie i plan udało się wykonać w 100%.
2 miejsce jest bardzo dobrym wynikiem. 
Było to nasze 5 pudło w C klasie, a więc jeszcze tylko jedno i " witaj B klaso ! "



Dzisiaj sobie nareszcie troszkę odpocznę. Ale nie może być za pięknie. Przecież sesja czeka... i masa nauki przede mną, ale póki co większość egzaminów do przodu, więc jest okej. 
Ostatnio widziałem fajny tag, a mianowicie  TMI ( too much information ). I myślę, że jest to bardzo fajny pomysł na następnego posta. Fakt faktem, taki tag powinien być w pierwszym poście, aby czytelnik wiedział z kim ma do czynienia :D.  Aczkolwiek wd mnie nigdy nie jest za późno. Postaram się zamieścić post z tym właśnie o to tagiem w czwartek.

Trzymajcie się ! Cześć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów a na pewno zajrzę