sobota, 21 czerwca 2014

-17- Wakacje - czyli jak zagospodarować tyle wolnego!



Siemanko. Wakacje tuż tuż, co można zaobserwować między innymi na większości blogów.
Niektórzy wakacjami cieszą się już od tygodni, niektórzy od niedawna, a niektórzy ( czyt. ja ) mają jeszcze przepiękny tydzień sesji na uczelni... Ale w sumie to już ostatni tydzień zakuwania, więc będzie z górki. No i rozpoczną się 3 miesiące wakacji !

Pytanie. Co robić przez tak długi okres ???

1. Obozy Sportowe



To, że się zakończył sezon nie oznacza, że treningi odchodzą w zapomnienie. Wręcz przeciwnie.
Ledwo rozpoczną się wakacje, a po 2 tygodniach zaczynamy pierwszy obóz taneczny. To będzie 10 dni bardzo ciężkiej, ale i mam nadzieję owocnej pracy. Jednak gdy wrócę z obozu to za dużo nie po odpoczywam, ponieważ po kolejnych 2 tygodniach czeka mnie drugi obóz.

2. Praca

Od września będzie trzeba iść do pracy, aby zarobić pare groszy na nowy sezon. We wrześniu będę miał tylko treningi, gdyż rok akademicki zaczynamy w październiku, więc będzie troszkę czasu na prace. Najprawdopodobniej wiem już co będę robił, aczkolwiek czas pokaże. Ale każda praca jest dobra ;)

3. Rodzina



Fakt faktem jak widzicie z moich wakacji za wiele nie zostaje, bo cały wrzesień spędzam już w Szczecinie, a z pozostałych 2 miesięcy wakacji prawie cały miesiąc zajmą obozy. Natomiast pozostały miesiąc trzeba poświęcić rodzinie i znajomym z rodzimego miasta! 

4. Morze



Hmm. Może i znajdzie się chwilka czasu na jakiś wypad ze znajomymi nad morze, może na domki, na grilla. Każda forma odpoczynku będzie znakomita, w dobrym towarzystwie. 
" Leżing,Smażing, ........." Chyba każdy czeka na to :D

5. Pianino

Może w końcu znajdzie się czas na nagranie jakiegoś coveru.
Kto kiedyś śledził mój kanał ten wie, że było tam mnóstwo filmików muzycznych, aczkolwiek w ostatnim czasie zamieszczam tam filmiki taneczne. Ostatnio odkopałem kilka filmików z  coverami i będe starał się wrzucać co jakiś czas zarówno filmiki taneczne jak i muzyczne, oczywiście tylko mojego wykonania. Utwory układane są całkowicie ze słuchu.
Zapraszam !!! 




A Wy jakie macie plany na wakacje ? Zapraszam Was do dzielenia się swoimi planami w komentarzach. !

24 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog. Podziwiam Cię, że potrafisz zarówno tańczyć jak i grać na pianinie. Talent !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;p No szkoda, że jeszcze śpiewać nie umiem. Ale śpiewać to staram się jak najmniej... aaha bo to nie jest najlepszy pomysł

      Usuń
    2. No widzisz, a ja i tańczę i gram i śpiewam ;p co prawda nie gram tak dobrze jak ty na pianinie ale za to na trąbce całkiem nieźle ;]

      Usuń
  2. Jejku chyba jestem jedynym odmieńcem. Wakacje tuż tuż a ja nadal nie wiem co będę robić. Jak ja ci zazdroszczę tego trzeciego miesiąca :*
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już we wrzesniu mam zaplanowane obozy więc wiesz ;p

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowy post! :)
    +Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż! :D
    x http://batmanowy-blog.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki zdolniacha :p tak się zastanawiam czy przypadkiem nie znasz mojego kolegi, bo on też tańczy i jeździ na różne turnieje itd :)) on nie umie grać na pianinie, ale za to ładnie śpiewa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy z jakiego miasta ;D bo jak gdzieś z okręgu lubuskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego to może znam.

      Usuń
    2. Głogów, woj. Dolnośląskie ;)) Agata i Bartek ;)) on tyle jeździ, że mnie by to nie zdziwiło :D

      Usuń
  5. Ja też jadę na obóz taneczny ! :)

    http://life-is-beautiful17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie grasz :) życzę udanych wakacji :)
    obserwuję ;)
    zapraszam do siebie daliashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrą opcją są również praktyki, nawet te bezpłatne... Jutro idę na rozmowę o staż w telewizji - stwierdziłam, że coś takiego fajnie będzie wyglądało w CV, a i tak nie miałam innych, większych planów na wakacje. Co do Twojej gry na pianinie - bardzo mi się podoba! Sama gram na keyboardzie i też w większości ze słuchu.

    Ania z www.annabyczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałem świetną i dobrze płatną (jak przystało na ucznia) pracę za granicą. Jednak w ostatniej chwili musiałem zrezygnować gdyż zacząłem prawo jazdy, trochę tego żałuję, ale cóż czasu już nie cofnę. Wyjazd ze znajomymi nad morze, jezioro, gdziekolwiek, to tak jak piszesz, najlepsza rzecz, która odrywa od codzienności, zapominamy wtedy o większości rzeczy, ciesząc się czasem/zabawą w tak miłym towarzystwie. Świetny cover, kiedyś już go słyszałem, nie miałem pojęcia, że to Twój filmik;)
    A więc życzę jak najbardziej udanych wakacji, odpoczynku, czasu w rodzinnym gronie i w gronie znajomych!
    Dzięki za kliknięcie w link;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci idzie gra, masz talent i go rozwijaj, bo naprawdę warto! :)
    Obserwuję!

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No w sumie można robić dużo rzeczy :D
    Ja raczej postawię na pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wakacje od miesiąca już i cały czas aktywnie :)
    Co do gry na pianinie...osobiście,nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tym instrumentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog. Dosyć, że grasz na pianinie to jeszcze tańczysz.. masz talent! :) Taniec interesuję mn już od 4 lat i z czasem coraz bardziej się w to angażuję, niestety zostać tancerką to tylko moje marzenie, ale cóż... marzenia się spełnia! :D Obserwuję i liczę na to samo :)))
    http://kiniuuullblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pianinie ( a dokładniej fortepianie ) to ja grałem uuu temu ;p skończyłem 7 lat szkoły muzycznej, ale to było z 3-4 lata temu. Teraz gram sobie właśnie sam z siebie takie covery

      Usuń
  13. Leżing, plażing, smażing ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham morze i plaże! Mam nadzieje, że w tym roku właśnie się tam udam :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nareszcie znalazłam jakiegoś dobrego motywatora w sieci :D Lubię takich ludzi jak Ty, z pasją i energią do działania ;)
    Ja moje wakacje skupię przede wszystkim na ogarnięciu studiów. Ach te najdłuższe wakacje w życiu ;P Jakieś wyjazdy, dużo książek mam do przeczytania ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Marcepanek;)
    http://marcepan94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wybór studiów to ciężki wybór ale dasz rade ! a potem tylko cieszyć się z wakacji.

      Usuń
  16. Trening..to coś do czego muszę się w te wakacje przyłożyć ! Ogólnie, życzę Ci udanych, miłych i bezpiecznych wakacji ! :) I obyś zrealizował wszystkie swoje plany ;)

    +Zapraszam do siebie :D
    www.pattiexdd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w przyszłe wakacje śmigam na żagle już nie mogę się doczekać ;) Przeczytałam już chyba wszystkie możliwe porady żeglarskie i jestem gotowa w przyszłym roku sama sterować żaglówką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów a na pewno zajrzę