piątek, 30 maja 2014

-10- Rumba Steps...




Siemanko. Dzisiaj bardzo krótki post. Ostatnio wielu osobom spodobał się filmik z podstawowymi krokami Cha Cha Cha. Postanowiłem więc dziś dodać kolejny filmik z podstawowymi krokami, lecz tym razem rumby.
Niestety ciężko jest znaleźć na prawdę dobre filmiki, uczące osoby które z tańcem nie miały styczności.
Postarałem się dla Was wybrać jeden z lepszych filmików, lecz też nie jest to to co chciałbym Wam dać ; /
Może w wakacje jak będzie więcej czasu nagram na spokojnie jakieś swoje filmiki, które będą skierowane głownie do Was. Długo szukałem jakiegoś sensownego filmiku i wybrałem myślę jeden z lepszych, żeby oszczędzić Wam czasu. Są tu pokazane podstawowe kroki i figury rumby. Dzięki nich znajomości spokojnie możecie wziąć swojego partnera w obroty! Filmik po angielsku, ale myślę, że każdy zrozumie. Zresztą w nauce najważniejsza jest obserwacja. Miłej Nauki ;p  Mam nadzieję, że gdy z biegiem czasu dodam podstawowe kroki wszystkich tańców, to wasza wiedza i poziom taneczny znacznie się polepszy i będziecie mogli pokazać swoje umiejętności na wszystkich imprezach!

https://www.youtube.com/watch?v=gIc6TQIufL8
( niestety nie mogę dodać filmiku nie wiem dlaczego, więc daje Wam link. Wybaczcie, ale to nie z mojej winy ;p)

Przypominam o trzymaniu kciuków jutro około godziny 18! Czeka Nas trudny wyjazd do Nowej Soli, a więc w niedziele możecie spodziewać się zdjęć lub filmików.

Ja tym czasem szykuje się na trening ! 
Miłego Dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów a na pewno zajrzę