czwartek, 22 maja 2014

-7- Juwe juwe juwenalia...


Siemanko ! Witajcie kochani. Dzisiejszy post nie będzie zbyt długi, ponieważ niestety nie mam jeszcze zdjęć z turniejów. Będę je miał dopiero w niedzielę, więc wtedy możecie się ich spodziewać! Natomiast dzisiaj w pierwszej części opisze Wam jak mija ten tydzień, a w drugiej części będzie niespodzianka ;D

A więc od czego by tu zacząć. W poniedziałek myślałem ze sobie odpocznę po weekendzie, ale nic z tych rzeczy...  W poniedziałki mam uczelnie od 8-18, a potem prosto na trening 3h i wróciłem jeszcze bardziej padnięty.  Od wczoraj zaczęły się Juwenalia, więc chociaż troszke odpoczynku. Środa wolna, czwartek wolny no i piątek praktycznie też. W Szczecinie na Juwenaliach goszczą m.in Kamil Bednarek, Strachy na lachy, Luxtorpeda, Jamal, Dawid Podsiadło, oraz VNM, Sobota, Kaliber 44 i Sokół. Powiem szczerze, że w porównaniu do innych miast to na prawdę bardzo fajna obsada. Na weekend zawitamy do Gorzowa na dłużej nareszcie ! ;p Ale nic co dobre nie trwa wiecznie.. Następny tydzień szykuje się bardzo ciężki.
A w następną sobotę kolejny turniej ! Tym razem w Nowej Soli

A teraz druga część. 
Ostatnio ktoś napisał w komentarzu, że chciałby zobaczyć jakieś podstawowe kroki, gdyż no wiadomo, że profesjonalne filmiki raczej nie nauczą niczego ;p  Więc postanowiłem coś z tym zrobić i stwierdziłem, że co jakiś czas postaram się poszukać na różnych źródłach filmików z podstawami tańca i podstawowymi krokami. Może kiedyś sam nagram jakieś filmiki tego typu, jednak no póki co nie mam ani czasu zbyt na to ani też warunków w akademiku;p  Ale mam nadzieję, że jak ktoś chce się nauczyć chociaż jakiś podstaw to nic nie stoi na przeszkodzie !

Dzisiaj wrzucam dla Was kilka filmików z Cha Cha Cha !  MIŁEJ NAUKI



1. Lock Step - bardzo łatwe kroki i bardzo często używane ! Nawet mistrzowie trenują tego typu rzeczy godzinami.





2. Obrót przez ramię

 
 

3. Cuban Breaks 

 


4. Obrót partnerki pod ręką




5. Podstawowy krok do boku



6. Cucaracha


Więc moi drodzy do roboty! Następna impreza jest wasza ; D

Zapraszam również do odwiedzania FP.  
https://www.facebook.com/kolorowytaniec.blogspot

Cześć !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów a na pewno zajrzę