poniedziałek, 12 maja 2014

-4- Lifestyle

Siemanko   Tak jest 4 nad ranem ale jak widać co niektórzy nie śpią
Jak zauważyliście zmienił się lekko wygląd bloga, a w szczególności nagłówek. I to między innymi on jest winowajcą, że jeszcze nie śpię ;p  Jak widzicie widnieje tam hasło " lifestyle ". Ktoś spyta "co to? " , " po co? ".  Odpowiedź jest prosta. Od początku ten blog był lifestylowo-tematyczny . Jednak w większości znajdowały się same informacje o tańcu . Wiele osób prosiło mnie, żebym więcej pisał tez o życiu codziennym  i stwierdziłem, że to fajny pomysł.  Oczywiście, żeby ktoś źle tego nie odebrał ...  Nie będę Was kochani zamęczał codziennie informacjami co robiłem co 5 minut ;p  Bo nie o to tutaj chodzi .
Chodzi przede wszystkim o rozwój bloga ;)  Jak widzicie istnieje on dopiero ponad tydzień a już udało się przekroczyć 2500 wyświetleń i 40 fanów na FP.  Kolejnym krokiem ku rozwojowi bloga będzie poszerzenie działalności tanecznej o inne formy tańca. Jednak czekam na odpowiedzi znajomych tancerzy, ponieważ nie mam zamiaru umieszczać suchych informacji z wikipedii , bo chyba każdy umie wpisać "hip-hop" i przeczytać czym jest .  Dlatego jeśli ktoś z Was ma doświadczenie z jakąś formą tańca i chciałby pomóc w napisaniu posta na dany temat to zapraszam do komentarzy :)

No to teraz do rzeczy ! ;p
Niestety zaczął się najgorszy okres na uczelni ... egzaminy ... egzaminy ... egzaminy ;/   I końca nie widać .
W tym tygodniu mam "jedyne" 5 zaliczeń ..  Ale damy rade
Na szczęście dzisiaj już 2 do przodu . Ale nie jest łatwo , nie da się ukryć

A tak z innej beczki. Co sądzicie o wynikach Eurowizji ?
Pytam ogólnie zarówno o "Konczite" , jak i Naszych reprezentantów . Mieliście jakiś swoich faworytów ?. Zapraszam również do pisania w komentarzach waszych opinii





Kolejnym ważnym okresem będzie dla mnie ten weekend, ponieważ jedziemy na 2 bardzo ważne turnieje:

17 maja - Międzyzdroje
18 maja - Zielona Góra

Ważne, ponieważ chcemy wbic w miesiąc B klase i nie możemy sobie pozwolić na wpadki . Więc dodatkowa presja i stres daje się we znaki ...

Na pewno w niedzielę jak wrócę to pojawi się relacja z jednego jak i drugiego turnieju, możliwe, że jakieś zdjęcia czy coś . To się jeszcze okaże

A tym czasem żegnam się z Wami i idę sie przespać chociaż 3h ;p

Trzymajcie się ! Cześć 

10 komentarzy:

  1. Według mnie nasi byli lepsi a to coś wygrało dlatego, że tak wyglądało ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eurowizja była świetna. Najbardziej spodobała mi się piosenka reprezentanta Szwajcarii i Francji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się Rumunia podobała no i Cleo też była spoko .

      Ale Austrii to nie będę komentował...

      Usuń
  3. Ja liczyłam oczywiście na Cleo i Donatana ;D
    http://krowokwiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiełbasa najlepsza :D
    kliknij u mnie na blogu w numerki pod zdjęciami jeśli mozesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia na egzaminach i Turniejach. Co do Eurowizji - nie oglądałam, ale mam już serdecznie dość tej powstałej mody z tym Babochłopem.
    A naszej piosenki komentować nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :*
    Zapraszam do mnie ;)
    moze obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o tą Eurowizję to szczerze mówiąc wiedziałam, że będzie wokół tego duży szum i zaczyna się to już robić nudne. Ciekawy blog. Sama jestem tancerką. Powodzenia na egzaminach.
    http://alex-aleexblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem Polska się ośmieszyła, za to Conchita cudowna! Głosowałam na nią i do końca trzymałam kciuki :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów a na pewno zajrzę