czwartek, 8 maja 2014

-3- Kilka słów o ...


Witajcie Kochani !

Witam Was bardzo serdecznie. W dzisiejszym poście chciałbym Wam przybliżyć troszkę podstawowych informacji o poszczególnych tańcach.

A więc do rzeczy !
W tańcu towarzyskim wyrózniamy, że tak powiem 2 style taneczne:

1) Tańce Latynoamerykańskie
2) Tańce Standardowe

Na pierwszy rzut oka, oba style wyglądają jak z innej bajki ;p  Aczkolwiek mają ze sobą wiele wspólnego .
Nie będę Was zasypywał jakąś teorią i charakteryzował każdego tańca z osobna, gdyż mogłoby to Was zanudzić ;p  Wole przedstawić Wam poszczególne tańce poprzez filmiki, ponieważ uważam to za ciekawsze i bardziej obrazujące to co chcę Wam przekazać

A więc zaczniemy od Tańców Latynoamerykańskich . Wyróżniamy tutaj:

1) Samba



2) Cha Cha Cha



3) Rumba 



4) Pasodoble



5) Jive



Osobiście jeśli chodzi o mnie to najbardziej lubie:

1) Pasodoble
2) Rumba
3) Jive
4) Cha Cha Cha
5) Samba 


Teraz czas na moje ukochane Tańce Standardowe. Mamy tutaj do czynienia z takimi tańcami jak :

1) Walc Angielski



2) Tango



3) Walc Wiedeński



4) Foxtrot



5) Quickstep



Jeśli chodzi o Tańce Standardowe, to uwielbiam wszystkie poza Tangiem i Walcem Wiedeńskim.


Tak więc mam nadzieje że lekko udało mi się przybliżyć Wam  bardziej obraz niż suche informacje na temat tańców . I mam nadzieję, że było to ciekawszym rozwiązaniem, gdy możecie zobaczyć poszczególne tańce i to jeszcze w wykonaniu czołowych par świata , niż czytać kilka stron suchych informacji.

A jeśli chodzi o mnie to cóż . Jutro na uczelnie , i popołudniu zaczynamy 3-dniowe szkolenie z Tańców Latynoamerykańskich z Matejem Krajcerem.  Więc czeka mnie bardzo pracowity weekend. A do tego zbliżają się egzaminy ...  po 3-4 kolokwia/ zaliczenia ( jak zwał tak zwał ) tygodniowo, a więc nie nudzi mi się :D

Zapraszam do obserwowania bloga i śledzenia kolejnych postów, gdyż będą się one pojawiały co 3-4 dni ( w miarę możliwości ). A już w następny weekend czekają mnie 2 turnieje:

17 maja - Międzyzdroje
18 maja - Zielona Góra 


Miłego Dnia ! Cześć ! .



18 komentarzy:

  1. Najbardziej lubię oglądać rumbe :) sexi taniec..

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zbyt interesują mnie te tańce ;))
    Może w kolejnej notce wspomnisz o hip-hop (wiem nie tańczysz hip hop) ?

    Poklikasz w linki i baner od Sheinside? Jeśli tak to zostaw komentarz na blogu a odwdzięcze się podwójnie :)
    http://welcomtomyworldd.blogspot.com/2014/05/sheinside-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm po 1 no nie kazdego musi interesować , ale głownie ten blog jest o tańcu towarzyskim i będzie :D
      Aczkolwiek tak jak pisałem w 1 poście będe chciał poruszyć tematy inncyh styli , za posrednictwem znajomych tancerzy :) i Hip Hop na pewno sie kiedys znajdzie . Ale nie potrafie powiedziec czy w najblizszym czasie

      Usuń
  3. Zdecydowanie wolę latino :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh , ja wole ST :D
      ale jak kto lubi ;p

      zapraszam do obserwacji :)

      Usuń
  4. Nie znam się na tańcu jakoś zbytnio, ale fajnie by było gdybyś poruszył temat hip-hopu ;)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, tak jak mówiłem w późniejszym czasie bede chciał poruszyć także inne formy tańca w czym hip hop :)

      Usuń
  5. Już byłam u Ciebie kilka razy i przyznaję, że świetnie piszesz ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Wielkie ;)

      Miło słyszeć takie opinie

      Usuń
  6. Jej moja dawna pasja! Szkoda,że musiałam zrezygnować :(
    To strasznie wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest najgorsze ;c Gdy trzeba skonczyć z czyms co sie kocha ;/

      Usuń
  7. podziwiam wszystkich, którzy zajmują się tańcem, bo to naprawdę ciężka robota jest. ;)
    pozdrawiam i powodzenia! :)

    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak nie przepadam za tańcami :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rozumiem i masz do tego prawo .
    Jednak nie rozumiem w takim razie , po co wchodzisz na bloga o tańcu , gdy nie przepadasz za tańcem .

    OdpowiedzUsuń
  10. Tańczyłam taniec towarzyski, jednak w tym roku z tego zrezygnowałam. Nie mogłam się odnaleźć :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne:3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów a na pewno zajrzę